25.03.2015

Figurkowy Karnawał Blogowy, ed. VII. - Ars Moriendi


W odpowiedzi na upiorne wici ogłoszone na Dwarf Crypt pojawia się mój wpis w ramach tej edycji FKB.

Mój trupek będzie dość nietypowy, bo pochodzi z dalekiej przyszłości. Jest to martwy dowódca Space Marines zasiadający na fotelu (tronie!) kapitana statku kosmicznego opanowanego przez Tyranidów - krwiożerczą rasę obcych, będącą bezczelną zżynką z Aliena, która następnie stanowiła bazę do bezczelnej zżynki dla Blizzarda i ich Zergów ;-).

Space Marine rzecz jasna pomalowany jest w barwy zakonu Blood Angels. 










10 komentarzy:

  1. Niezły gość. Zbroja oparła się korozji zdecydowanie lepiej niż tron ale wiadomo że to musi być jakaś lepsza nierdzewna stal. Może być śmiało wykorzystany jako znacznik w bitwach WH40k :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceramit to nie byle stal. Zbroje mogą wytrzymać setki lat, czego nie można powiedzieć o czołgach czy statkach:P

      Usuń
  2. O łał, jak nie przepadam za space marines, tak to jest super model. I jak ładnie pomalowany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałem na tę figurkę:D Jest dobrze, a nawet bardzo dobrze:) Czacha fajnie wygląda - jak prawdziwa stara kość, żółtawa, brązowiejąca, a nie taka blada jak to często się widzi.
    Asteriksie, co do Twojej uwagi, te pancerze to spieki ceramiczne ze wzmocnieniami z plastali - mają prawo nie rdzewieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, no dobra. Nie znam za bardzo realiów i materiałów w Wh40K także nie wiem co za "grafeny" tam mają :) ja, z racji swojej profesji zrobiłbym całą zbroję ze zwykłej stali S235JR - ale gość musiałby zdrowo "przypakować na siłce" żeby się potem w niej gdzieś pokazać heheheh

      Usuń
    2. To co Ty jesteś, hutnik? S235 na zbroję to raczej taka sobie - dość niskie Re i Rm, gnie się łatwo, rdzewieje, do hartowania się średnio nadaje, no i faktycznie ciężar byłby kłopotliwy - bo żeby taka zbroja przed czymś chroniła, to by ją trzeba chyba z blachy 20mm wyklepać ;)

      Usuń
    3. hehe, to był oczywiście żart z tą stalą S235 - projektuję różne konstrukcje dla energetyki (raczej mało odpowiedzialne w związku z czym taka stal jest u mnie na porządku dziennym).

      Ale mam taką wiadomość z ostatniej chwili :) mój brat dał się namówić na WH40k więc będę miał kolejnego przeciwnika. będzie zbierał Tau.

      Usuń
  4. Omg! ! Ale fenomenalna figurka! ! Co za wspaniałe malowanie! ! Pokłony! !

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie cierpię kolorystyki Blood Angelsów. Ten jednak mi się podoba, tron jest zajebisty!

    OdpowiedzUsuń