26.11.2015

Oldskulowy szkielet ze sztandarem

W związku z tym, że sporo czytelników tego bloga pewnie już dość mocno tęskni za klimatami fantasy pomalowałem w ramach przerwy od Bolt Action i Horus Heresy starego metalowego szkieleta z command groupa. Gimby nie znajo, ale w tamtych czasach sztandarowi trzymali tylko samego kija - sztandar należało dorobić samemu. Wszechobecne były takie wydrukowane (czytaj skserowane z army booka) i pomalowane farbkami. Ja zrobiłem swój z Green Stuffu i ozdobiłem wizerunkiem staroszkolnej czachy.

Dlaczego ten model mi się podoba? Jest uroczo dwuwymiarowy jak reszta undeadów z tamtych czasów i.... ma dzwonek :-) Tak, dzwonki jak wam wiadomo to moje figurkowe fetysze ;-)





14 komentarzy:

  1. Fajny ten dzwonek :)
    Będzie oddział nieumarłych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sztandarowy dla tych szkieletów: http://maniexite.blogspot.com/2013/01/szkieletory-skeleton-warriors.html i dla tych: http://maniexite.blogspot.com/2013/01/szkieletory-czesc-druga.html ale jeszcze kilka kościotrupków jest do domalowania.

      Usuń
    2. Ale że oldschool zmieszany z nowymi szkieletami? Kemmler się w grobie przewraca :P

      Usuń
    3. No dobra, przekonałeś mnie. Będę polować na allegro na oldskule :-)

      Usuń
    4. To powodzenia życzę i czekam niecierpliwie na pomalowane modele :)

      Usuń
  2. Wygląda super! Bede czekał na więcej oldschooli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę polować na allegro, choć i po kartonach coś się pewnie odkopie :-)

      Usuń
  3. Bardzo dobrze! Tęskniłem już za klimatami fantasy.
    Czacha ze sztandaru jak obrazek z bazarowych koszulek Metalliki. Się nosiło.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie, ja chyba tylko miałem bluzę Godsmacka :-)

      Usuń
  4. Szkelecik wygląda rewelacyjnie!!! Sam jakiś czas temu zaopatrzyłem się w kilka oldschoolowych kościaków, maja to coś...

    Świetna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny zdechlak :D świetny zwłaszcza sztandar :)

    OdpowiedzUsuń